iPyramid.bizlogic 2.0 „Mes pagreitinsime ir palengvinsime jūsų darbą“

 
 
 
 
                                          Bizlogic Professional
 
 
 
 
               Bizlogic Standard
Nauda
Galimybės
Demo

iPyramid.bizlogic 2.0 „Mes pagreitinsime ir palengvinsime jūsų darbą“


Naujausioje iPyramid.bizlogic 2.0 versijoje Jus nustebins visiškai atnaujintas CRM dizainas, meniu juostos patobulinimai suteikiantis nepaprastai daug lankstumo sistemai bei patogumo, leidžiančio naudotis sistema žymiai greičiau. Taip pat yra daug atnaujinimų ir patobulinimų susijusių su įvykių ir elektroninių laiškų moduliais. iPyramid.bizlogic žengia kartu su naujausiomis technologijomis sukūrusi aplikaciją mobiliesiems įrenginiams, leidžiančią matyti kontaktus net ir neturint su savimi kompiuterio.



Pagrindiniai patobulinimai


  1. Android aplikacija „App.bizlogic 1.0". CRM kontaktus galėsite turėti ir savo mobiliajame telefone atskiroje kontaktų grupėje. Dabar norint pamatyti kontaktuose esančius telefonų nr. nebūnant ofise, jums nereikės su savimi turėti kompiuterio ar skambinti kolegai.

  2. Meniu juosta „pagal save". Šoninėje meniu juostoje, atsirado naujas laukelis „Vartotojo meniu", į kurį galima susidėlioti/pertempti ne tik dažniausiai naudojamus modulius, bet ir sudėlioti juos jums patogiausia tvarka. Tai ypatingai palengvins ir pagreitins naudojimąsi sistema, nes nereikės vaikščioti per meniu ieškant norimo punkto.

  3. SMS siuntimas vietoj elektroninio laiško. Jūs galėsite siųsti ne tik pavienes, bet ir masines SMS žinutes tiesiai iš kontaktų modulio, todėl klientą galėsite informuoti ne tik el. paštu, bet ir SMS žinute. Klientas bus greičiau pasiekiamas, o marketingo akcijos bus efektyvesnės.

    * Taip pat yra suteikta galimybė nustatimuose pasirinkti SMS tiekėją. Priklausomai nuo tiekėjo galėsite nustatyti SMS pavadinimą savo įmonės pavadinimu arba nustatyti Jūsų įmonės numerį kaip SMS žinutės antraštę.

  4. Informaciniai „burbuliukai". Efektyviau dirbti padės nauji informaciniai laukeliai esantys pagrindiniame meniu, šalia modulių pavadinimų:

  • Kalendorius" - matomas skaičius kiek ŠIANDIEN yra neužbaigtų įvykių;

  • Užduotys" - matoma kiek iš viso yra neužbaigtų užduočių;

  • El. paštas" – matoma kiek gauta naujų laiškų;

  • Idėjų svarstymas" – matomas kiekis atsiradusių naujų idėjų/komentarų;

  • Prisijungę vartotojai" – matomi realiu laiku prisijungę vartotojai.



Kalendorius/Užduotys

  1. Pasikartojantys įvykai: nuo šiol yra galimybė sukurti periodinį įvykį (pasikartoja: „Kas dieną", „Kas mėnesį", „Kas metus").

  2. Ryšiai tarp pasikartojančių įvykių: norint ištrinti arba paredaguoti sukurtus kelis įvykius, pvz.: ateityje įvyksiančiam įvykiui pakeisti datą, nebereikės kiekvieno įvykio keisti atskirai.

  3. Įvykiai, kurie tęsiasi kelias dienas, pvz.: nuo vienos dienos ryto iki kitos dienos vakaro sukurtas įvykis, matosi abiejose dienose, nereikia kurti dviejų įvykių.

  4. Įvykių eksportas į .csv failą: tai leis atsispausdinti ne tik vienos dienos įvykius, bet ir išfiltruotus įvykius pagal datą, atlikėją ir autorių.

  5. Visų įvykių rūšiavimas nuo naujausio iki seniausio. Dabar naujausius įvykius matysite sąrašo pradžioje.

  6. Kūrėjo ir gavėjo užduočių redagavimas suteikiantis galimybę papildyti užduoties informaciją. Jums nebereikės kurti papildomos užduoties.


Elektroniniai laiškai


  1. Laiško peržiūrai skirta ne tik daugiau vietos, bet ir tekstas išskirstomas į atskiras eilutes. Šis „usability" patobulinimas jums leis dalį laiško lengviau perskaityti jo neatsidarius naujame lange.

  2. Siųsti pakartotinai". Prie išsiųstų laiškų atsirado galimybė dar kartą išsiųsti laišką, kuriame nėra žymių reiškiančių laiško pakartojimą („replay" arba „forward"). Jums nebereikės trinti šalia laiško ir virš jo esančios žymės.

  3. Laiško atsakymo forma užsikrauna tame pačiame lange, tokiu būdu mažiau apkraunama sistema bei mažiau atsiranda nereikalingų langų.

  4. Atsakymas į laišką su mobiliuoju telefonu. Norint atsakyti į laišką, kai nebusite ofise, jums nebereikės ieškoti kompiuterio.

  5. Pridėta „Laiško antraštė", kuri jums leis matyti visas su laiško siuntimu susijusias detales, tokios kaip siuntimo datos ar kt.

  6. Sukurta „Auto-replay" funkcija. Nuo šiol jums išėjus atostogauti klientai siunčiantys jums laiškus bus automatiškai informuojami, kad jūsų ofise nėra.

  7. Optimizuota laiškų paieška. Galimybė nustatyti periodą, kuriame norite ieškoti laiškų, pvz.: vykdyti pastarųjų metų laiškų paiešką.

  8. El. pašto filtre vykdant paiešką neprivaloma įvesti datos. Jums nebereikės atsiminti laiško išsiuntimo/gavimo datos.

  9. Prisegtų prie laiško bylų išsaugojimas viename archyve. Tai suteikia galimybę gavus laišką su keliomis prisegtomis bylom, jas išsaugoti savo kompiuteryje, formuojant iš visų prisegtų bylų bendrą archyvą .zip formatu (veikia tam tikromis sąlygomis).

  10. Laiško meniu patobulinimai:

  • "Priskirti klientą", "Priskirti darbuotojui", Darbuotojų išskleidžiamas meniu („dropdown'as") - mygtukai perkelti į jiems skirtas celes.

  • Spausdinti" ir "Rodyti laiško antraštę" („Header'is") sugrupuoti į vieną išskleidžiamas meniu („dropdown'as")





Dizaino pakeitimai


  1. Aktyvios vietos/nuorodos pažymimos „Rankos" formos ženkliuku. Nuo šiol užvedus kursorių ant bet kurios aktyvios nuorodos jums nebereikės spausti kelis kartus norint įsitikinti ar ši vieta yra aktyvi.

  2. Kontaktų sąraše - partneriai, atstovai, konkurentai. Iš pagrindinio meniu partneriai, atstovai, konkurentai perkelti į kontaktų modulį.

  3. Modulyje "Vartotojai" rodomas prisijungimo būdas prie sistemos. Visuomet galėsite matyti ne tik kas konkrečiai yra prisijungęs prie sistemos, bet ir kokiu būdu: ar su mobilia aplikacija ar su naršykle. Tai leis lengviau ir patogiau kontroliuoti darbuotojus.

  4. Optimizuotas rezervacijų atvaizdavimas: nuo šiol rezervacijų modulio užkrovimas pagreitėjo net 2.5 sekundėmis.

  5. Pridėtas laikrodukas prie įvykio su priminimu.

  6. Patobulintas iššokantis kliento paieškos (pasirinkimo) langelis.





Kiti patobulinimai


  1. Antraštė, poraštė („footer'is" ir „header'is") dokumentuose. Praplėstos dokumentų galimybės, nuo šiol yra galimybė dokumentuose pridėti antraštes bei poraštes.

  2. Sąskaitų eksportavimas į .csv formatą. Dabar integravimas su kitomis sistemomis bus paprastesnis.

  3. Paveikslėlis prie vartotojo informacijos, kuris gali būti panaudojamas, siunčiant elektroninį laišką arba parašui dokumentuose pridėti.

  4. Per dideli laiškai neleidžia „pakibti" sistemai. Atėjus per dideliam laiškui į serverį, sistema jo nepriima, todėl sistema nesutrinka, o laiškai ir toliau gaunami ir siunčiami. Vartotojas bus informuojamas apie gautą didelį laišką.

  5. Patogesnis vadybininkui priskirtų klientų perkėlimas kitam, kai yra šalinamas senas vartotojas.

  6. Google Crome labiau adaptuotas naudojimuisi.

  7. Nuskenuoto dokumento įkėlimas į sistemą. Nauja galimybė sukurti dokumentą prisegamą iš savo kompiuteryje turimų failų. Tai leis turėti pvz. jau pasirašytą dokumentą, šale visų turimų dokumentų vienoje vietoje.



Pastaba!

* Norint naudotis SMS siuntimo paslauga reikia sudaryti sutartį su tiekėju, kuris nustato SMS siuntimo kainą (~0.06 Lt/ SMS). Taip pat nuo tiekėjo priklauso ar bus galimybė nustatyti SMS antraštę į jūsų norimą pavadinimą arba tel. nr.



2012 10 04  

Gamintojas

Verticus, UAB yra interneto technologijų specialistai, kurių darbo sritis yra interneto programinės įrangos kūrimas. Pagrindinės vystomų produktų kategorijos yra verslo valdymo, turinio valdymo sistemos, elektroninės komercijos bei kiti įrankiai, padedantys įmonėms efektyviai veikti internete.

Daugiau apie mus galite sužinoti www.verticus.lt.


Kontaktai

Verticus, UAB
Smolensko g. 6 - 414, Vilnius
Tel.: +370 5 2762176
Faks.: +370 5 2031001
El. paštas: info@verticus.lt
 
Sekite mus
Facebook'e