iPyramid.bizlogic 2.0.1

 
 
 
 
                                          Bizlogic Professional
 
 
 
 
               Bizlogic Standard
Nauda
Galimybės
Demo

iPyramid.bizlogic 2.0.1


   Funkcionalumo daugėja -  sistemos veikimo greitis spartėja!   
 
Su šiuo šūkiu išleidžiame naująją versiją, kurioje greičio, sistemos veikimui, suteikia ne tik laiškų saugojimo, bet ir sistemos interfeiso optimizavimas. Sakote, iPyramid.bizlogic 2.* versijose atsiradę „informaciniai burbuliukai" jums suteikė patogumo, kurio nesitikėjote? Tuomet apsidžiaugsite šioje versijoje radę papildomų, informacinių „burbuliukų".

Visi patobulinimai:

  • App.bizlogic 1.2. Dabar kiekvienas prie CRM sistemos prisijungęs vartotojas gaus „QR" kodą, kurio dėka vartotojui nereikės atskirai siųsti instaliacinių failiukų ir jis turės naujausią 1.2 App.bizlogic versiją. 
  • Senų laiškų archyvavimas. Šioje iPyramid.bizlogic versijoje, archyve bus saugomi senesni elektroniniai laiškai, tai ypač naudinga sistemos greitesniam veikimui. Galėsite nustatyti laiko intervalą, už kurį norite matyti laiškus visuomet, o esant poreikiui galėsite vykdyti paiešką ir tarp senesnių laiškų. 
  • „Auto reply" funkcija kiekvienam vartotojui. Šioje versijoje kiekvienas vartotojas turi galimybę susikurti savo atskirą, automatiškai atostogų metu siunčiamą, laišką, todėl  nebereikės dalinti vienu laišku su kolegomis, o laiške galėsite nurodyti savo norimus duomenis. 
  • Dokumentų/failų  prisegimo (angl. attachment) modulyje „Dokumentai" patobulinimas.  Dabar net ir pasirašyti dokumentai arba gaunamos iš klientų sąskaitos galės žymiai paprasčiau būti prisegtos ir saugomos vienoje vietoje iPyramid.bizlogic CRM sistemoje, todėl jums nebereikės dokumentų ieškoti tarp krūvos popierių. 
  • „Visos dienos įvykiai" papildyti pabaigos data. Galėsite ne tik sukurti „Visos dienos įvykį"  besitęsiantį per kelias dienas, bet ir matyti jį Google calendar, nes su šiuo patobulinimu papildyta ir Ipyramis.bizlogic įvykių sinchronizacija. Jums nebereikės kurti papildomų kelių įvykių kai norėsite susikurti įvykį besitęsiantį per visą savaitę.
  • Patobulinta elektroninio laiško „Bcc" funkcija – jei laiškas priskirtas keliams vartotojams laukelyje „Bcc", jį gaus visi vartotojai, todėl visuomet būsite tikri, kad laišką gavote ne tik jūs bet ir jūsų kolega.
  • Optimizuotas CRM interfeisas. Sistema  iPyramid.bizlogic greičiau veiks net ir tiems, kieno internetas yra lėtesnis.
  • Papildomi informaciniai „burbuliukai". Dabar net neįėjus į modulius „Diagnostika" bei „Log" galėsite matyti kiek yra neįvykdytų „cron'ų"  ar klaidos pranešimų, tai leis operatyviai reaguoti į sistemos pasikeitimus bei leis paprasčiau užtikrinti nenutrūkstamą sistemos darbą..
  • Užduočių „burbuliuko" patobulinimai.  Spustelėjus ant pačio „burbuliuko" skaičiuko iškarto būsite nukreipiami į išfiltruotas Jūsų užduotis. O užėjus į užduotis įprastai pateksite į sąrašą visų, jums skirtų ar paties sukurtų užduočių sąrašą.
  • Galimybė prisegti daugiau nei vieną priedą.  Dabar  norint prisegti daugiau nei vieną dokumentą prie elektroninio laiško, jums užteks spustelėti kelis klavišus, todėl nebereikės kiekvieno dokumento priseginėti atskirai iš savo kompiuterio.
  • Prisijungusio vartotojo užduočių filtravimas. Užduočių modulyje iš karto išfiltruojamos tik Jūsų užduotys, todėl nereikės papildomai atlikti filtracijos, kad  matytumėte tik savo užduotis.
  • Modulyje „Kontaktai" pagrindinis klientas - „Jūsų" įmonė. Šiam pagrindiniams „klientui" vartotojai susikuria automatiškai iš modulio „Vartotojai", todėl jums paredagavus informaciją prie vartotojų, jums nereikės jos papildomai keisti prie pagrindinio vartotojo.
  • Patobulintas elektroninio laiško klaidų atvaizdavimas. Nepavykus laiško išsiųsti pirmą kartą, pvz.: dėl to kad jis yra per didelis, elektroninio laiško langas nebus perkraunamas ir klaidos pranešimas bus atvaizduojamas viršuje, todėl jums nebereikės iš naujo perrašinėti laiško, galėsite pakartotinai įvykdyti, šiuo atveju mažesnio, laiško siuntimą.
  • Pažymėjus varnelę nebus prašomas pakartotinis prisijungimas prie sistemos. Mėgstantiems palikti kompiuterį ilgam įjungtą, nebevargins nuolatinis prašymas iš naujo prisijungti prie sistemos.
  • Įvykis pasikartojantis „kiekvieną savaitę". Iki šiol galėjote sukurti įvykį pasikartojanti „kas dieną", „kas mėn", „kas metus" , o nuo dabar bus galimybė sukurti ir įvykius pasikartojančius kas savaitę, todėl nebereikės skaičiuoti dienų pačiam.
  • Sąskaitų saraše ženkliukas žymintis, kas sąskaita jau išsiųsta. Dabar visuomet būsite tikri, kad sąskaita jau išsiųsta klientui, todėl nebereikės „raudonuoti" prieš klientą, kad išsiuntėte sąskaitą kelis kartus.
  • Duomenų importavimas iš užsakymų iškart į sąskaitas. Galimybė importuoti duomenis iš iPyramid.system užsakymų į iPyramid.bizlogic „Sąskaitų faktūrų" modulį. Šis funkcionalumas ypatingai pagreitis ir automatizuos jūsų darbo procesus.
  • „Norima kaina su PVM". Jums nebereikės kelis kartus įvedinėti sumos, ar nuolaidos kad galiausiai gautumėte norimą sumą su PVM, už Jus tai padarys nauja funkcija, jums tereiks tik įvesti norimą sumą su PVM, o visą kitą apskaičiuos iPyramid.bizlogic sistema.
  • „Akira" papildomas SMS tiekėjas. iPyramib.bizlogic jūsų patogumui pasipildė dar vienu papildomu tiekėju, todėl dėl sukuriamų konkurencinių sąlygu, jus galėsite gauti geriausias SMS kainas.


2012 11 08  

Gamintojas

Verticus, UAB yra interneto technologijų specialistai, kurių darbo sritis yra interneto programinės įrangos kūrimas. Pagrindinės vystomų produktų kategorijos yra verslo valdymo, turinio valdymo sistemos, elektroninės komercijos bei kiti įrankiai, padedantys įmonėms efektyviai veikti internete.

Daugiau apie mus galite sužinoti www.verticus.lt.


Kontaktai

Verticus, UAB
Smolensko g. 6 - 414, Vilnius
Tel.: +370 5 2762176
Faks.: +370 5 2031001
El. paštas: info@verticus.lt
 
Sekite mus
Facebook'e